ACTES DE L'AGENDA A L'ATENEU

Col·lectiva Sant Lluc 2022
Del 15 de Setembre al 30 d'Octubre
Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art
L’exposició Col·lectiva Sant Lluc inicia tradicionalment la temporada artística a Mataró. Una mostra on els artistes presenten dibuix, pintura, gravat, esmalt, fotografia, escultura, instal·lacions i d'altres propostes plàstiques.
La Revolució de l'Esport Femení
Dimarts, 27 de Setembre a les 19.00 h.
Organitza: Esquerra Republicana de Catalunya
El 2021 ha estat l'any de la reivindicació de l'esport femení. Les esportistes han brillat en les seves disciplines i també han aconseguit triomfs més enllà de l'àmbit esportiu; en alguns casos les seves victòries han servit per posar llum a les ombres que assetgen l'univers femení.
Defensem l’1 d’octubre. Guanyem la independència
Dijous, 29 de Setembre a les 19.30 h.
Organitza: Assemblea Nacional Catalana – Mataró
Fa cinc anys la societat mataronina, com tot el país, va viure una jornada històrica. La gent va expressar la seva voluntat votant en un referèndum que l’Estat volia impedir i que va ser el tret de sortida cap a la independència.
Marta-Puig-1-1024×695
Diumenge, 2 d'Octubre a les 18.00 h.
Organitza: Foment Mataroní
Marta Puig: “La bellesa del dolor m’acompanya en l’art”. “Amb la seva vehemència dramàtica, Schumann i Chopin parlen d’un dolor que també em sento meu”.
La Modesta
Dissabte, 8 d'Octubre a les 18.30 h.
Organitza: Aula de Música Masafrets
La voluntat del cicle La Modesta és apropar la clàssica de cambra a tots els públics, recuperant repertoris de compositores històriques i contemporànies, però també música poc programada en els grans circuits de la clàssica.
La Modesta
Dissabte, 10 de Desembre a les 18.30 h.
Organitza: Aula de Música Masafrets

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis