ACTES DE L'AGENDA A L'ATENEU

8È PREMI DE PINTURA TORRES GARCIA-CIUTAT DE MATARÓ
Del 7 de Juny al 23 de Juliol
Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art
El Premi Biennal de Pintura, d'abast estatal, dotat amb un important premi econòmic i un Jurat de gran prestigi professional, batejat amb el nom de Premi de Pintura Torres García-Ciutat de Mataró.
PRESENTACIÓ DE LLIBRE "LES BATES BLANQUES"
Dimarts, 18 de Juny a les 19.30 h.
Organitza: Fam. Xavier Giribés i Sala
L’any 2009, als seus 50 anys de vida, a en Xavier li van diagnosticar un càncer i pronosticar no més de dos anys de vida. Va lluitar contra la malaltia durant més de set anys. Aquest és el llibre que va deixar escrit.
ASSOCIACIÓ VEÏNAL LA LLÀNTIA, MÉS DE 50 ANYS AL SERVEI DEL BARRI I DE LA CIUTAT
Del 20 de Juny al 7 de Juliol
Organitza: Associació Veïnal de La Llàntia
Durant més de 50 anys, l'Associació veïnal de la Llàntia s'ha caracteritzat per la lluita per a aconseguir tenir uns serveis de qualitat en un barri format per moltes persones que un dia van arribar aquí.
ACTE DE LLIURAMENT ACCIÓ SOCIAL 2019
Dijous, 27 de Juny a les 13.00 h.
Organitza: Bankia i Fundació Iluro
Acte de lliurament d’ajuts socials, que se celebra per tercer any consecutiu. L’Acció Social 2019 està enfocada al foment de l’ocupació, el desenvolupament local i als projectes d’impacte social a la comarca que contribueixin a millorar la qualitat de vida de persones desocupades, amb discapacitat o en risc d’exclusió social..