ACTES DE L'AGENDA A L'ATENEU

COL·LECTIVA SANT LLUC 2019
Del 19 de Setembre al 3 de Novembre
Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art
L’exposició Col·lectiva Sant Lluc inicia tradicionalment la temporada artística a Mataró. Una mostra on els artistes presenten dibuix, pintura, gravat, esmalt, fotografia, escultura, instal·lacions i d'altres propostes plàstiques.
MESTRES DEL GAI SABER, 10 ANYS FENT CULTURA
Del 24 d'Octubre al 24 de Novembre
Organitza: Associació Cultural i d’Esbarjo Mestres del Gai Saber
L’Associació Cultural i d’Esbarjo Mestres del Gai Saber fa 10 anys que treballa en benefici de la dansa tradicional catalana, motiu pel qual pensem que pot ser molt interessant mostrar, transmetre i compartir un bocí de tot el que fem en benefici de la nostra cultura tradicional.
CENTRE DE FORMACIÓ I PREVENCIÓ: 40 ANYS AL SERVEI DE LA COMUNITAT
Del 25 d'Octubre al 24 de Novembre
Organitza: Centre de Formació i Prevenció
El Centre de Formació i Prevenció és una entitat d’iniciativa social que ha participat des de 1979, any de la constitució dels primers Ajuntaments elegits democràticament, en programes d’atenció especialitzada en col·lectius en risc d’exclusió social a la comarca del Maresme.
1959-2018. SEIXANTA EDICIONS DEL PREMI ILURO
Del 8 de Novembre al 24 de Novembre
Organitza: Fundació Iluro
Una sèrie de material documental i gràfic, que il·lustra aspectes rellevants de les diferents edicions, així com també un treball col·laboratiu amb els diferents premiats, els quals aportaran fets destacats de l'any que van ser guardonats.
PREMI ILURO DE MONOGRAFIA HISTÒRICA, HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS 2019
Dilluns, 18 de Novembre a les 19.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Proclamació del veredicte de la 61a convocatòria del PREMI ILURO de monografia històrica, humanitats i ciències socials.