ACTES DE L'AGENDA A L'ATENEU

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
VISITA GUIADA AL NOU ATENEU CENTRE CULTURAL
Divendres, 10 de Desembre a les 19.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Històricament, l’Ateneu de la Fundació Iluro ha prestat servei a la ciutadania i ha treballat fermament per a poder complir amb el seu compromís social i cultural. S’enceta una nova etapa, de la qual, la cultura i la societat mataronina en segueixen esdevenint els destinataris principals.
VISITA GUIADA AL NOU ATENEU CENTRE CULTURAL
Dissabte, 11 de Desembre a les 19.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
AQUESTES FESTES, CAP INFANT SENSE JOGUINA!
Del 13 de Desembre al 16 de Desembre
Organitza: Creu Roja Mataró
La Fundació Iluro participa en la campanya de recollida de joguines organitzada per Creu Roja. Podeu portar les vostres joguines (noves, no bèl·liques i no sexistes) a l'Espai Persones de l'Ateneu Centre Cultural. Aquestes festes, cap infant sense joguina!
La factura energètica: Emergència climàtica i polítiques verdes
Dimecres, 15 de Desembre a les 19.00 h.
Organitza: En Comú Podem Mataró
El 2030 hauríem de deixar de dependre dels combustibles fòssils. La corrent cada dia és més cara. El planeta no pot resistir els alts nivells de contaminació.
DONES
Del 17 de Desembre al 27 de Febrer
Organitza: Fundació Iluro
La Fundació Iluro inaugura l'exposició "Dones", una mostra artística que vol contribuir al reconeixement de la valuosa tasca que han portat a terme nombroses dones en el món de l'art, una tasca que en moltes ocasions ha quedat invisibilitzada.

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis