ACTES DE L'AGENDA A L'ATENEU

Paisatges Fons d'Art de la Fundació Iluro
De l'11 de Febrer a l'2 de Maig
Organitza: Fundació Iluro
Exposició d'obres seleccionades del Fons d’Art de la Fundació Iluro on el paisatge és el protagonista. Vint-i-un artistes del Maresme, o vinculats a la comarca, recreen entorns naturals propers a partir de diverses tècniques artístiques.
Jo puc canviar-ho! L’obrador d’iluro, dels debats a l’acció
Del 20 d'Abril al 30 d'Abril
Organitza: Escola GEM
Un total de 10 grups d’alumnes de 4t d’ESO de l’Escola GEM participen en el projecte educatiu JO PUC CANVIAR-HO. L’OBRADOR D’ILURO, DELS DEBATS A L’ACCIÓ. La creativitat, cada vegada més, és un valor en alça en totes les facetes de la vida. Potenciar la curiositat, fer preguntes, la reflexió i ser crítics, pren cada vegada més importància.
CAN DIMAS, MÉS DE CENT ANYS
Dimecres, 21 d'Abril a les 19.00 h.
Organitza: Restaurant Can Dimas
'Can Dimas, més de cent anys'. És un treball documentat sobre la trajectòria d'un dels restaurants més emblemàtics de la ciutat de Mataró en el decurs dels més de cent anys de la seva existència.
Catàleg exposició Paisatges
Dijous, 29 d'Abril a les 19.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Diàleg entre el Sr. Pere Alzina, consultor ambiental, i la Sra. Marga Viza, directora de cultural de la Fundació Catalunya La Pedrera. L'acte serà conduït per la Sra. Cristina Salat, periodista de Mataró Audiovisual.
GERMANS DE SANS
Del 5 de Maig al 29 de Maig
Organitza: Ball de Diables de Mataró
Exposició que ens transporta al taller de la vilafranquina Dolors Sans, escultora de la festa com ella s’anomena. Amb més de 250 figures construïdes, una d’elles, el Basilisc.
CONSTRUCCIONS IDENTITÀRIES. WORK IN PROGRESS
Del 14 de Maig al 13 de Juny
Organitza: Servei d’Igualtat i Diversitat Ciutadana – Igualtat, Feminismes i LGTBI
A través de la fotografia i els textos, explica discursos de les construccions de gènere, de qui necessita sortir de la dicotomia dona/home i també, d’una manera específica, l’evolució de les persones trans que modifiquen el seu cos.

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis