ACTES DE L'AGENDA A L'ATENEU

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
Mirar cap endins i obrir els ulls
Del 10 de Març al 29 de Maig
Organitza: Fundacio Iluro i Fundació Vila Casas
Mirar cap endins i obrir els ulls és un exercici de coratge, un viatge en sentit contrari, que ens situa en el present i que ens projecta cap al futur.
Maquetem Mataró
Del 19 de Maig al 25 de Maig
Organitza: Ajuntament de Mataró
Es presenta la segona edició del projecte "Maquetem Mataró", una maqueta de la ciutat feta a escala 1:400 en què han participat 405 alumnes de secundària de 4 instituts diferents.
Memòria de les oblidades
Dimarts, 31 de Maig a les 19.00 h.
Organitza: Esquerra Republicana de Catalunya
"Memòria de Les Oblidades", de Tecla Martorell, és una obra dramatúrgica que parla sobre 4 dones que van estar empresonades durant la repressió franquista i van ser executades i enterrades en una fosa comuna del cementeri de Tarragona
premipintura_9-torres-garcia
Del 10 de Juny al 28 d'Agost
Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art
El Premi Biennal de Pintura, d'abast estatal, dotat amb un important premi econòmic i un Jurat de gran prestigi professional, batejat amb el nom de Premi de Pintura Torres García-Ciutat de Mataró.
NADAL AMB ROBOTS
Del 27 de Juny al 8 de Juliol
Organitza: Fundació Iluro
Unim activitats de tecnologia creativa amb dinàmiques de lleure. Cada setmana està ambientada en una temàtica diferent, motivadora i engrescadora pels infants.

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis