ACTES DE L'AGENDA A L'ATENEU

LEOPOLDO POMÉS. FLASHBACK
Del 21 de Març al 19 de Maig
Organitza: Fundació Catalunya La Pedrera i Fundació Iluro
Leopoldo Pomés (Barcelona, 1931), Premi Nacional de Fotografia 2018, és un dels referents més destacats de la fotografia contemporània catalana de la segona meitat del segle XX.
Col·loquis de ciutat pel 35è aniversari de Capgròs
Dijous, 25 d'Abril a les 19.30 h.
Organitza: Capgròs Comunicació
L’objectiu és analitzar la crisi que pateix el comerç urbà mataroní amb la pèrdua de botigues emblemàtiques i de grans marques, i establir quin és el futur que li espera al sector. Ho farem a partir del testimoni d’experts en comerç urbà, noves dinàmiques comercials i de consum i comerç online.
Col·loquis de ciutat pel 35è aniversari de Capgròs
Dijous, 2 de Maig a les 19.30 h.
Organitza: Capgròs Comunicació
Després de la crisi del tèxtil i de la construcció que encara s’arrosseguen, amb el TecnoCampus com a projecte consolidat, Mataró afronta un futur incert però ple de possibilitats. Analitzarem amb veus autoritzades en la matèria quin és el rumb que ha de seguir la ciutat per enfortir la seva economia i atreure més empreses.
CERTAMEN DE LES ARTS 2019
Del 7 de Maig al 2 de Juny
Organitza: Escola Pia Santa Anna de Mataró
El CERTAMEN DE LES ARTS a l'Escola Pia Santa Anna de Mataró ve d'una llarga tradició que té el seu origen en els Jocs Florals. La institució va creure oportú incorporar a la mostra literària tradicional la possibilitat que els alumnes poguessin també lliurar produccions pròpies i originals en els àmbits del dibuix, la pintura, l'escultura, la fotografia o el vídeoart.
Col·loquis de ciutat pel 35è aniversari de Capgròs
Dijous, 9 de Maig a les 19.30 h.
Organitza: Capgròs Comunicació
Mataró ha viscut un darrer any complicat en matèria de successos i seguretat a barris com Rocafonda o Cerdanyola, que han generat una gran alarma. Uns barris que pateixen molts problemes econòmics i socials i que concentren població d’orígens molt diversos i d’elevada rotació.
CERS. EL TÍTOL EUROPEU QUE VA FER HISTÒRIA A MATARÓ
Del 17 de Maig al 2 de Juny
Organitza: Club Hoquei Mataró
Per sempre, el dia 19 d’abril de 2009 serà un dia històric per a l’esport de la nostra ciutat. “El Club hoquei Mataró ha aconseguit el primer títol europeu de l’esport mataroní” El titular de fa 10 anys sobre l’èpica victòria a la final de la Copa CERS d’hoquei patins.