ELS DIMARTS DEL LLIMONER. 25 ANYS

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

Recorregut per la trajectòria artística i social del col·lectiu mataroní Els Dimarts del Llimoner en el seu 25è aniversari. L’exposició té dues parts: mostrar i documentar les activitats més destacades i ensenyar els treballs pictòrics de tots els seus integrants. La mostra s’acompanyarà d’activitats poètiques i musicals i l’edició d’una publicació.

CERTAMEN DE LES ARTS 2018

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

El que durant 30 anys van ser els Jocs Florals de l’escola, des de fa ja una quinzena d’anys s’han convertit en el Certamen de les Arts, una celebració en què es premien les obres artístiques dels alumnes d’ESO i batxillerat de l’Escola Pia Santa Anna de Mataró de totes les disciplines artístiques: obres literàries (prosa i poesia), arts plàstiques, arts visuals i música.

COLITA, PERQUÈ SÍ!

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

“Colita, perquè sí!” mostra una retrospectiva de més d’un centenar de fotografies de la obra d’un dels referents indiscutibles de la fotografia catalana contemporània.

MATARÓ DEMPEUS

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

Nou mesos després de l’1 d’Octubre de 2017, un grup de fotògrafs mataronins ens mostren des de la seva mirada i en un treball d’equip, una exposició de més de cent imatges que es corresponen als actes i mobilitzacions en resposta als esdeveniments que hem viscut darrerament al nostre país.

COL·LECTIVA SANT LLUC 2018

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

L’exposició Col·lectiva Sant Lluc inicia tradicionalment la temporada artística a Mataró. Una mostra on els artistes presenten dibuix, pintura, gravat, esmalt, fotografia, escultura, instal·lacions i d'altres propostes plàstiques.

PROTEGIR LA HUMANITAT, ACABAR AMB LA INDIFERÈNCIA

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

La Creu Roja presenta l’exposició ‘Protegir la humanitat, acabar amb la indiferència’, per a apropar-nos a la crisi de les persones refugiades que arriben a Europa.

TEMPS DE CANVIS. URBANISME I ARQUITECTURA EN ELS FONS ESPECIALS DE LA FUNDACIÓ ILURO

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

Mostra a partir de fotografies, plànols, objectes i diversos elements gràfics, on es pretén visualitzar i contextualitzar algunes de les transformacions urbanístiques, però també arquitectòniques, que va patir la ciutat de Mataró entre les dècades dels quaranta i setanta del segle XX.

SERVEIS FUNERARIS. MÉS DE 100 ANYS.

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

Exposició dedicada a repassar la història dels serveis funeraris a Mataró. Un recorregut per entendre com han evolucionat durant l’últim segle els diferents moments que ens acompanyen durant el procés de la defunció d’un ésser estimat.

DUES COL·LECCIONS QUE DIALOGUEN

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

Partint de plantejaments i realitats ben diferents, la Col·lecció Carmen i Lluís Bassat i la col·lecció de la Fundació Iluro esdevenen, en aquesta exposició, un conjunt coherent. Com si fossin una sola col·lecció. I aquí rau la serendipitat de Dues col·leccions que dialoguen.