CERTAMEN DE LES ARTS 2020

del 23 d’abril al 24 de maig de 2020

Inauguració: dijous, 23 d’abril a les 19h

Organitza: Escola Pia Santa Anna de Mataró

El dijous 23 d’abril a les 19 h s’inaugura a l’Ateneu el CERTAMEN DE LES ARTS, exposició dels treballs dels alumnes d’ESO i batxillerat de l’Escola Pia Santa Anna de Mataró premiats a la mostra que l’escola celebra el dia de Sant Jordi.

Un any més, l’exposició del certamen tindrà lloc a l’Ateneu de la Fundació Iluro ja que les característiques de la sala permeten fer una àmplia selecció de peces entre dibuixos, pintures, escultures, fotografies, i vídeos.

El CERTAMEN DE LES ARTS a l’Escola Pia Santa Anna de Mataró ve d’una llarga tradició que té el seu origen en els Jocs Florals. La institució va creure oportú incorporar a la mostra literària tradicional la possibilitat que els alumnes poguessin també lliurar produccions pròpies i originals en els àmbits del dibuix, la pintura, l’escultura, la fotografia o el vídeoart.

La mostra podrà ser visitada fins al 24 de maig de 2020 en l’horari habitual de la sala, de dimarts a dissabtes de 17.30 a 20.30 h i els diumenges i festius d’11.30 a 13.30 h i de 18.30 a 20.30 h.