• Aquest esdeveniment ja ha passat.

EL DIJOUS A LA BIBLIO

BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat

dijous, 2 de setembre a les 17.30h

Organitza: Fundació Iluro

EL DIJOUS A LA BIBLIO

Conte infantil.

VALORS PER A LA CONVIVÈNCIA: L’AMISTAT

Els contes infantils poden convertir-se en eines màgiques que ens acompanyen en el gran viatge al descobriment del món que ens envolta. En aquesta ocasió hem escollit àlbums il·lustrats que ens mostren la importància de l’amistat.

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis