Bankia i Fundació Iluro convoquen "Acció Social 2020" amb ajuts per 45.000 euros

ACCIÓ SOCIAL 2019

2 de març de 2020

Bankia i Fundació Iluro convoquen ajuts per 45.000 euros, un 50% més, per a donar suport a projectes socials a la comarca del Maresme

• La ‘Convocatòria d’ajuts d’Acció Social 2020’ compta enguany amb una aportació 15.000 euros superior a la de l’any passat
  • La iniciativa està dirigida a entitats sense ànim de lucre que desenvolupen projectes socials orientats a fomentar l’ocupació i millorar la qualitat de vida de majors, persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social a la comarca del Maresme
  • Els projectes, que se secundaran amb un import màxim de fins a 8.000 euros, poden presentar-se des d’avui fins al pròxim 27 de març
  • Les bases de la convocatòria poden consultar-se en la web de Bankia En Acción i de la Fundació Iluro

Bankia i Fundació Iluro posaran en marxa aquest dilluns per quart any consecutiu la ‘Convocatòria d’ajuts d’Acció Social 2020’, dotada amb 45.000 euros, per a donar suport a projectes socials a la comarca del Maresme.

La convocatòria d’ajuts de Bankia i Fundació Iluro, que enguany compta amb una quantia de 15.000 euros més que en l’edició l’anterior, un 50% més, va dirigida a entitats sense ànim de lucre que desenvolupen la seva activitat a la comarca i els projectes de la qual estan centrats en la formació i l’orientació dirigida a l’ocupació, el desenvolupament del medi rural o la millora de la qualitat de vida de persones amb discapacitat o altres col·lectius en risc d’exclusió social.

El director corporatiu de la Territorial de Bankia a Catalunya, Miguel Capdevila, ha destacat que “la convocatòria d’Ajuts d’Acció Social és una iniciativa que posem en marxa amb la Fundació Iluro amb l’objectiu que les associacions del Maresme puguin desenvolupar els seus projectes i beneficiïn als que més el necessiten a la comarca”.

Les entitats sol·licitants es podran registrar a través de la pàgina web de Fundació Iluro i de la web de Bankia en acció on presentaran la seva sol·licitud de manera online. El termini de presentació de projectes s’obre aquest dilluns i acaba el pròxim dia 27. La ‘Convocatòria d’Acció Social 2020’ donarà suport a projectes per un import mínim de 2.000 euros i màxim de 8.000 euros. Les entitats i els projectes seleccionats es coneixeran el mes de maig.

Des de l’inici de la col·laboració, Bankia i Fundació Iluro han realitzat quatre convocatòries d’ajuts. L’any 2019, es van secundar 11 projectes socials amb més de 1.400 beneficiaris a la comarca del Maresme.