Cloenda de voluntariat 2020

19 de juny de 2020

• La Fundació Iluro celebra la cloenda del voluntariat 2020 a través d’un vídeo d’agraïment
  • Tot i l’excepcionalitat del curs, els voluntariats s’han mantingut a través de connexions en línia

Un any més, la Fundació Iluro ha volgut celebrar la cloenda dels projectes de voluntariat de cultura i art que es realitzen a la Biblioteca Popular des de fa 6 anys. Aquest any, tot i l’excepcionalitat, els voluntaris i assistents han volgut deixar constància a través d’un vídeo on es presenten els set projectes: LECXIT, Viatgers Intrèpids, Companys de Viatge, dimecresalesonze, Agilitza la teva ment, Club de lectura de novel·la negra i dimecresalescinc.

El vídeo de cloenda es pot visualitzar aqui

La Fundació Iluro a través de la directora de l’entitat, Marta Ibarz, i la coordinadora del voluntariat, Mireia Vall, han agraït la dedicació de les 15 persones que regalen el seu temps i el seu coneixement, i han transmès la satisfacció que té la fundació donant visibilitat a aquesta gran tasca dels voluntariats. Enguany s’han enregistrat un total de 2840 moments entre voluntari i assistent.

Cal destacar que durant el temps de confinament, s’han pogut mantenir les sessions de voluntariat a través de connexions en línia, amb l’esforç que ha suposat per a alguns dels col·lectius.

També s’ha volgut donar un especial agraïment a les entitats mataronines que deriven a les persones que hi participen en els diferents projectes: Fundació el Maresme, Escola Balmes i el Servei d’Oncologia de l’Hospital de Mataró. En aquest sentit, Àngels Salvador, responsable del grup de la Fundació Maresme, destaca que els seus usuaris hagin pogut fer, ja no només activitats a la comunitat, sinó que les han pogut fer de manera inclusiva.

Finalment, els propis voluntaris també han manifestat la seva il·lusió en els projectes, com la Montse Mach, voluntària del Lecxit, que destaca el treball en equip amb els infants, els quals aprenen gaudint i estimant la lectura.