La Fundació Iluro et porta a veure 'Els 7 pecats capitals' al Palau de la Música Catalana

La Fundació Iluro et porta a veure 'els 7 pecats capitals' al Palau de la Música

3 de desembre de 2019

La Fundació Iluro et porta a veure els 7 pecats capitals al Palau de la Música Catalana

La Fundació Iluro organitza una visita al Palau de la Música Catalana per gaudir de ‘Els 7 pecats capitals amb Ramon Gener’ i l’Orquestra Simfònica del Vallès, el dissabte 18 de gener a les 18.30h.

Els visitants podran gaudir preu especial del 30% de descompte sobre PVP, amb entrades de zona B (graderies de platea i 1er pis amb excelente ubicació) i el viatge d’anada i tornada en autocar des de la plaça de les Tereses de Mataró.

Un concert simfònic molt especial amb obres de Mozart, Strauss, Wagner, Elgar, Txaikovski, entre d’altres, presentat per Ramon Gener (This is Art, This is Opera, Òpera amb texans…) i amb la direcció de Xavier Puig de l’Orquestra Simfònica del Vallès.

7 Pecats Capitals per narrar amb música  actituds cap al món molt sovintejades en aquesta època. A la fi, la supèrbia de la dominació, l’enveja implícita en la competició, la ira del desig de destruir al dissident, la luxúria del tracte com a objecte de desig, l’avarícia de l’acaparament de recursos o la gola del  seu incessant consum. Clou el llistat la peresa per desatendre les nostres obligacions ètiques vers al món. Ramón Gener traduirà els 7 pecats capitals en 7 virtuts musicals per als qui anhelen  compensar el buit existencial d’un desig de plenitud dins del marc d’una vida massa curta.

PVP de 43 €

Informació i reserves: musica@fundacioiluro.cat | T. 937908474