La Fundació Iluro romandrà tancada durant dues setmanes

qui-som

12 de març de 2020

Atenent a les noves mesures de prevenció contra la transmissió del COVID-19 que ha aprovat l’Ajuntament de Mataró, i a les darreres informacions de la Generalitat de Catalunya, us informem que el Patronat de la Fundació Iluro ha acordat que a partir del dia 13 de març:

• La Biblioteca Popular de la Fundació Iluro, l’Ateneu i la Casa Coll i Regàs restaran tancades durant dues setmanes.
  • El Club Esportiu Laru suspèn els entrenaments i les competicions programades. Les instal·lacions del club romandran tancades durant dues setmanes.

Amb la situació d’alerta sanitària existent:

• estem prenent mesures higièniques complementàries i continuem atents de forma constant a les indicacions de les Autoritats Sanitàries, sempre amb l’objectiu prioritari de protegir la salut dels nostres usuaris, visitants i treballadors.
  • hem dotat a tots els nostres centres de treball de gel hidroalcohòlic higienitzant de mans i hem difós el protocol transmès per les autoritats sanitàries.
  • hem habilitat el teletreball a l’equip administratiu i de Gerència per garantir la continuïtat de la nostra capacitat operativa. Per a resoldre qüestions administratives ens podeu contactar a través del correu electrònic fundacio@fundacioiluro.cat o trucant al 937908474 en horari de dilluns a dijous de 9 a 18h i divendres de 9 a 14h.

Qualsevol altra recomanació o mesura que adoptem us serà comunicada de forma immediata.

Gràcies per la vostra comprensió, responsabilitat i col·laboració.