10 ANYS FENT CULTURA!

Inauguració: dijous, 24 d’octubre a les 19.30h

Organitza: Associació Cultural i d’Esbarjo Mestres del Gai Saber

Imatges de la inauguració

L’Associació Cultural i d’Esbarjo Mestres del Gai Saber fa 10 anys que treballa en benefici de la dansa tradicional catalana, motiu pel qual pensem que pot ser molt interessant mostrar, transmetre i compartir un bocí de tot el que fem en benefici de la nostra cultura tradicional.

Aquesta entitat es va fundar el 25 de juliol de 2008 amb la voluntat de dur a terme la recuperació del Ball de Gitanes de Mataró, el qual es va presentar el 2 de maig de 2010. Durant el 2015, tenint en compte l’èxit d’aquest espectacle de dansa tradicional, es va posar en marxa un altre projecte de ciutat: la recuperació de la resta de balls tradicionals de Mataró, amb el nom de Mataró Dansa.

A partir d’aquest moment l’associació no ha parat de créixer amb propostes diverses de dansa i cultura tradicional catalana amb el denominador comú d’esdevenir “projecte de ciutat”, aspecte que ens ha portat a convertir-nos en l’Esbart Mataró (2017).

Esperem poder portar molta més cultura a la ciutat de Mataró i arreu durant molts més anys.

Premsa:

Punt Pla (17/10/2019)
Capgròs (21/10/2019)
El Punt Avui (03/11/2019)
Mataró Audiovisual (26/11/2019