QUI SOM

Una fundació recent, amb vocació cultural i social, i arrelada a la ciutat de Mataró. Constituïda l’any 2013, el Patronat està format per diverses entitats culturals de la ciutat: Òmnium Cultural, Associació Sant Lluc per l’Art, Foment Mataroní, Centre Catòlic de Mataró, Museu Arxiu Santa Maria, Ajuntament de Mataró i professionals de reconegut prestigi nomenats per la resta de patrons.

La Fundació Iluro està inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 2764, inscripció 24.05.2013.

PereCarlesBN
Pere Carles i Subirà
President
Llicenciat en dret per la UB
Master en dret de l’Empresa per la UPF
PDG IESE
Advocat a Quadis
roser-salicru
Roser Salicrú i Lluch
Vicepresidenta
Doctora en Història Medieval (menció de Doctor Europeu i Premi Extraordinari de Doctorat) per la UB
Investigadora Científica al Departament de Ciències Històriques – Estudis Medievals de la Institució Milà i Fontanals del CSIC a Barcelona
Membre numerària de la Secció Històrico-Arqueològica de l’IEC
IsabelLlaquetBN
Isabel Llaquet Altemir
Secretària
Mestra i Llicenciada en Filosofia i Lletres. Professora d’Ensenyament Secundari.
Actualment jubilada
AntoniBlanchBN
Antoni Blanch Joseph
Cronoanalista
Director de teatre
Joaquim Dorda
Joaquim Dorda Ventura
Llicenciat en Ciències Exactes i diplomat en Ciències Empresarials
Sub-director de Transparència i Dades Obertes a la Generalitat de Catalunya
Reconegut prestigi
Ramon Manent
Ramon Manent Rodon
Fotògraf professional
Oriol Ruiz
Patró
Llicenciat en ciències Físiques, Màster en Business & Technology per la Salle, i MBA per Esade. Professionalment ha treballat com a consultor i gestor d’empreses de serveis tecnològics a Estats Units, Brasil i Europa.
Marta Ibarz
Marta Ibarz Agulló
BSBA per l’ICFE – University of South Carolina
Màster en Comunicació Empresarial i Tecnologies Digitals per la UPF
PMD a Esade
Lideratge i Innovació Social a Esade

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis