QUI SOM

Una fundació recent, amb vocació cultural i social, i arrelada a la ciutat de Mataró. Constituïda l’any 2013, el Patronat està format per diverses entitats culturals de la ciutat: Òmnium Cultural, Associació Sant Lluc per l’Art, Foment Mataroní, Centre Catòlic de Mataró, Museu Arxiu Santa Maria, Ajuntament de Mataró i professionals de reconegut prestigi nomenats per la resta de patrons.
La Fundació Iluro està inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 2764, inscripció 24.05.2013.

PereCarlesBN
Pere Carles i Subirà
President
Llicenciat en dret per la UB
Master en dret de l’Empresa per la UPF
PDG IESE
Advocat a Quadis
IsabelLlaquetBN
Isabel Llaquet Altemir
Vicepresidenta
Mestra i Llicenciada en Filosofia i Lletres. Professora d’Ensenyament Secundari.
Actualment jubilada
AntoniBlanchBN
Antoni Blanch Joseph
Cronoanalista
Director de teatre
Albert Dresaire
Albert Dresaire Gaudí
Graduat en Informació i Documentació per la UOC
Postgrau d’Implantació de projectes de gestió de documents electrònics (EDRMS) per la UOC
Responsable del Servei d’Administració Electrònica de la UOC
Joaquim Dorda
Joaquim Dorda Ventura
Llicenciat en Ciències Exactes i diplomat en Ciències Empresarials
Subdirector general d’Innovació i Administració Digital de la Generalitat de Catalunya
Reconegut prestigi
Ramon Manent
Ramon Manent Rodon
Fotògraf professional
Oriol Ruiz
Oriol Ruiz Poza
Patró
Llicenciat en ciències Físiques, Màster en Business & Technology per la Salle, i MBA per Esade. Professionalment ha treballat com a consultor i gestor d’empreses de serveis tecnològics a Estats Units, Brasil i Europa.
victorrecoder-web-1
Victor Recoder Miralles
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials
Director General de SIRSA – Servicios Industriales Reunidos, SA
Marta Ibarz
Marta Ibarz Agulló
BSBA per l’ICFE – University of South Carolina
Màster en Comunicació Empresarial i Tecnologies Digitals per la UPF
PMD a Esade
Lideratge i Innovació Social a Esade

COMISSIONS DE TREBALL

• Les comissions internes de treball del Patronat es reuneixen periòdicament per la gestió dels temes que li són propis.
  • Destaquem l’aparició durant 2020 de noves comissions de treball a dins del Patronat, que pretenen arribar a totes les àrees d’activitat de la Fundació i implicar al màxim als Patrons.
comissions