ATENEU

Com a edifici emblemàtic de Mataró, fruit del classicisme i la contemporaneïtat, l’Ateneu és un marc polivalent que acull de mostres i presentacions, en un marc històric que conjuga tradició i modernitat.

La Riera 92 –  Mataró
ateneu@fundacioiluro.cat

de dimarts a dissabte de 17.30 a 20.30 h
diumenge i festius d’11.30 a 13.30 i de 18.30 a 20.30 h
dilluns tancat (laborables i festius)

La Fundació aposta per la cultura com a integració social; per això la fa accessible a tothom per igual, posant l’Ateneu a disposició per a l’organització de mostres i esdeveniments.

ilu_151120_41

L’Ateneu, on es situa la cultura més viva

Situat a La Riera, 92 de Mataró, és un centre obert a totes les expressions artístiques. És també un fòrum per explicar tendències de futur, fer reviure fets històrics, moviments i institucions locals i del país o per conversar sobre temes d’actualitat.

S’hi organitzen i acullen exposicions artístiques, associatives, solidàries, de cultura popular, etc. Durant l’any 2017 es van inaugurar 15 exposicions amb més de 49.000 visitants.

Si desitges més informació sobre organització d’exposicions i disponibilitat d’espais per a esdeveniments ens pots escriure a ateneu@fundacioiluro.cat o trucant al 93 790 84 74.

ilu_180119_35

EXPOSICIONS

_MG_8968
Del 23 d'Abril al 23 de Maig