FONS D'ART

El Fons d’Art de la Fundació Iluro incorpora quasi 2.000 obres d’art, majoritàriament pictòriques i escultòriques.

Destaquen pintors locals com Alcoy, Cuyàs, Rovira-Brull, Germans Arenas, Estrany (pare i fill) i Emília de Torres; pintors catalans del finals del s.XIX començament del s.XX com Martí Alsina, Meifren, Joaquim Mir, Opisso  Roca-Sastre, Barrau i Sarsanedas; artistes contemporanis com Subirachs, Guinovart, Muxart, Genovart, Joan Ponç, Tharrats i Ràfols Casamada; i pintors estatals com Dario de Regoyos, Óscar Domínguez i Julián Grau Santos.

A través d’exposicions organitzades a l’Ateneu, la Fundació Iluro mostra seleccions del seu fons d’art, fent-lo accessible a tothom i apropant-lo a les escoles a través de continguts pedagògics.

• El paisatge en el Fons d’Art de la Fundació Iluro
  • La figura i el retrat en el Fons d’Art de la Fundació Iluro