FONS D'ART

El Fons d’Art de la Fundació Iluro incorpora quasi 2.000 obres d’art, majoritàriament pictòriques i escultòriques.

El fons disposa d’obres d’artistes vinculats a la ciutat de Mataró com Alcoy, Cuyàs, Rovira-Brull, els germans Arenas, Estrany (pare i fill) i Emília de Torres. El fons també incorpora obres de pintors de finals del s. XIX i del s. XX com Martí Alsina, Meifren, Joaquim Mir, Opisso, Roca-Sastre, Barrau, Sarsanedas, Regoyos, Antoni Clavé, Óscar Domínguez, Subirachs, Guinovart, Montserrat Gudiol, Muxart, Genovart, Joan Ponç, Tharrats, Ràfols Casamada i Julián Grau Santos.

A través d’exposicions organitzades a l’Ateneu, la Fundació Iluro mostra seleccions del seu fons d’art, fent-lo accessible a tothom i apropant-lo a les escoles a través de continguts pedagògics.

El paisatge en el Fons d’Art de la Fundació Iluro
Mostra d’exposicions a l’Ateneu en el Fons d’Art de la Fundació Iluro