« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

CAPGROSSOS DE MATARÓ, LES CLAUS D’UNA COLLA DE GAMMA EXTRA

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dijous, 15 de novembre a les 19.30h

Organitza: Amics de la Ciutat de Mataró

CAPGROSSOS DE MATARÓ, LES CLAUS D’UNA COLLA DE GAMMA EXTRA, a càrrec de Lluís Martí i Garro i Cugat Comas Soler, castellers dels Capgrossos

CAPGROSSOS DE MATARÓ és una colla castellera fundada el 1996. El novembre de 2010 es van convertir en la cinquena colla de la història que assoleix un castell de “gamma extra” en descarregar el 2de9 amb folre i manilles a Vilafranca.

La colla va escollir el nom de CAPGROSSOS perquè era la forma que els barcelonins anomenaven als ciutadans de Mataró i la camisa és de color blau marí com la bandera de la ciutat.

En el passat concurs del 7 d’octubre a Tarragona van quedar quarts entre 14 colles fent una actuació impecable. Van aixecar el 3de9 amb folre, el 2de9 amb folre i manilles i el 5de9 amb folre.