CENTRE DE FORMACIÓ I PREVENCIÓ: 40 ANYS AL SERVEI DE LA COMUNITAT

Del 25 d’octubre al 24 de novembre de 2019

Inauguració: divendres, 25 d’octubre a les 12h

Organitza: Centre de Formació i Prevenció

El Centre de Formació i Prevenció és una entitat d’iniciativa social que ha participat des de 1979, any de la constitució dels primers Ajuntaments elegits democràticament, en programes d’atenció especialitzada en col·lectius en risc d’exclusió social a la comarca del Maresme.

Volem celebrar aquests 40 anys d’exercici amb els principals actors en la nostra singladura: ciutadania, entitats i amics. Mostrar el material que al llarg dels anys ha anat quedant com a penyora de la nostra feina i fer-ne partícip a tots els implicats, és l’objectiu de l’exposició a l’espai de l’Ateneu de la Fundació Iluro.

Un recorregut per l’historia de l’Entitat que no deixa de ser el trajecte de la ciutat  en la incorporació de drets i llibertats en polítiques socials, que han engrandit un teixit social que actualment sosté de base un important nombre de ciutadans.

La reunió en un espai expositiu dels efectes materials que ens representen, més enllà de la nostàlgia, ens projecten i encoratgen cap a un futur carregat de feina i alegries al costat d’aquells que més ho necessitin.