• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CERTAMEN DE LES ARTS 2019

LA RIERA 92

del 7 de maig al 2 de juny de 2019

Inauguració: dimarts, 7 de maig a les 19h

Organitza: Escola Pia Santa Anna de Mataró

Imatges de la inauguració

EL 7 DE MAIG S’INAUGURA A L’ATENEU DE LA FUNDACIÓ ILURO ‘EL CERTAMEN DE LES ARTS’ ORGANITZAT PER L’ESCOLA PIA SANTA ANNA DE MATARÓ

———-

El dimarts 7 de maig a les 19 h s’inaugura a l’Ateneu el CERTAMEN DE LES ARTS, exposició dels treballs dels alumnes d’ESO i batxillerat de l’Escola Pia Santa Anna de Mataró premiats a la mostra que l’escola celebra el dia de Sant Jordi.

Un any més, l’exposició del certamen tindrà lloc a l’Ateneu de la Fundació Iluro ja que les característiques de la sala permeten fer una àmplia selecció de peces entre dibuixos, pintures, escultures, fotografies, i vídeos.

El CERTAMEN DE LES ARTS a l’Escola Pia Santa Anna de Mataró ve d’una llarga tradició que té el seu origen en els Jocs Florals. La institució va creure oportú incorporar a la mostra literària tradicional la possibilitat que els alumnes poguessin també lliurar produccions pròpies i originals en els àmbits del dibuix, la pintura, l’escultura, la fotografia o el vídeoart.

La mostra podrà ser visitada fins al 2 de juny de 2019 en l’horari habitual de la sala, de dimarts a dissabtes de 17.30 a 20.30 h i els diumenges i festius d’11.30 a 13.30 h i de 18.30 a 20.30 h.