Conferència LICEU AL TERRITORI "TURANDOT, DE PUCCINI"

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dimecres, 2 d’octubre a les 19 h

Organitza: Gran Teatre del Liceu i Fundació Iluro

Conferència LICEU AL TERRITORI

TURANDOT, DE PUCCINI, a càrrec de l’historiador i divulgador musical Pol Avinyó

El Gran Teatre del Liceu imparteix una conferència explicativa sobre l’òpera Turandot, de Puccini per conèixer d’una manera planera aquesta obra.

La Fundació Iluro organitza per quart any una visita al Gran Teatre del Liceu de Barcelona. L’obra representada serà Turandot, de Puccini, el dimarts 22 d’octubre, en el marc del programa ‘Liceu al territori’ amb sortida i arribada en autocar des de Mataró.

Més informació i reserva d’entrades (fins a exhaurir localitats) al 937908474 o a liceu@fundacioiluro.cat.

Tres enigmes desvetllats per un príncep sense nom: l’esperança, la sang i Turandot. Un espectacle visualment fascinant en la seva concepció escenogràfica i amb un vestuari espectacular, en què la llum juga un paper fonamental al servei d’una òpera tardoverista i innovadora en molts aspectes.

Més informació a Gran Teatre del Liceu