• Aquest esdeveniment ja ha passat.

DE QUÈ PARLEM QUAN PARLEM DE VALORS?

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dijous, 31 de gener a les 19h

Organitza: Associació Cultural Valors

Acte de presentació de la nova revista Valors.

Joan Catà  és periodista, actualment forma part Servei de Coordinació de continguts informatius de ràdio i televisió local a la Xarxa de Comunicació Local i és professor del Grau en Periodisme de la Facultat de Comunicació a la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Àngel Puyol és professor titular d’Ètica i Filosofia política al Departament de Filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona i consultor d’Humanitats a la Universitat Oberta de Catalunya. Ha estat Visiting Scholar a la London School of Economics and Political Science, a la New York University  i a La Sapienza. Les seves línies d’investigació són la bioètica i les teories de la justícia. I sobre aquests camps ha escrit diversos llibres com “El discurso de la igualdad”, “El sueño de la igualdad de oportunidades” o “El derecho a la fraternidad”.