• Aquest esdeveniment ja ha passat.

DEBATEM SOBRE ELS REPTES ACTUALS I DE FUTUR DE L'HOQUEI PATINS

ATENEU
LA RIERA 92
ateneu@fundacioiluro.cat

divendres, 24 de maig a les 18.30h

Organitza: Club Hoquei Mataró

El dia 24 de maig a les 18.30, tindrà lloc una taula rodona amb el títol “Debatem sobre els reptes actuals i de futur de l’hoquei patins” a càrrec de Carles Feriche com a Director esportiu de les Seccions esportives de l’Espanyol, Quim Paüls com a Director tècnic de la Real federació espanyola de patinatge. Ambdós son considerats grans noms propis de l’hoquei català, espanyol i internacional. Igualment estaran acompanyats per Ivan Sanz, entrenador que va assolir el Títol de la Copa CERS amb el CH Mataró i actual entrenador del Júnior i Barça Lassa B al FC Barcelona.

Al darrere del nom Carles Feriche Nedderma es pot dir que es concentra un dels grans noms propis de les banquetes, ja que després de passar per clubs com el CP Vic, RCD Espanyol i FC Barcelona, aglutinant èxits esportius en tots ells i a diverses categories, destacà indubtablement al palmarès personal, la consecució amb la selecció espanyola absoluta masculina de 4 mundials de forma consecutiva entre els anys 2005 i 2011, i tres europeus entre els anys 2006 i 2010 també de forma consecutiva, encadenant així 7 victòries a aquestes màximes competicions. D’igual forma aconseguiria el mundial femení l’any 2000 i subcampionats europeu femení els anys 2001 i 2003.

Per la seva banda Joaquim Paüls i Bosch, també conegut com a Quim Paüls, se’ns dubte també és un dels grans noms propis destacats com a exjugador i entrenador d’hoquei patins nacional i internacional i considerat un dels millors jugadors del món d’hoquei als anys 80 amb llarga trajectòria al FC Barcelona.

Per últim, Ivan Sanz és un dels noms propis a les banquetes de l’hoquei nacional com a tècnic a diversos clubs i com a seleccionador nacional. L’actual entrenador del Júnior i Barça Lassa B del FC Barcelona des de la temporada 2017-18, va ser l’entrenador del CH Mataró a la màxima categoria OK lliga entre les anys 2006 i 2009, assolint el títol de la copa CERS aquest últim any. La temporada 2010-11 va assolir l’ascens del CP Voltregà, entrenador dos temporades a la màxima categoria amb el Igualada HC i una temporada amb el SHUM Maçanet abans de ser seleccionador nacional absolut Sub-17 a la RFEP durant 4 anys.

L’acte serà moderat per Bernat Bosch, exjugador i entrenador també de llarga trajectòria a les màximes categories de l’hoquei patins i ex-seleccionador andorrà.