« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

DOMÈNEC, L’ART, L’ARQUITECTURA I EL COMPROMÍS SOCIAL

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dimecres, 19 de setembre a les 19.30 h

Organitza: Amics de la Ciutat de Mataró

DOMÈNEC, L’ART, L’ARQUITECTURA I EL COMPROMÍS SOCIAL, a càrrec de Manuel Guerrero i Brullet, crític d’art i assagista

En els seus treballs, Domènec posa en crisis els grans relats emancipatoris de la modernitat i assenyala les disfuncions de les utopies arquitectòniques del segle XX, però sense caure mai en els paranys apocalíptics i distòpics del neoliberalisme. La seva és més aviat una crítica regeneradora, una lluita des del camp simbòlic per reconstruir i ocupar espais de revolta des d’allò micro, local i quotidià.

Manuel Guerrero Brullet és llicenciat en Filologia Romànica per la Universitat de Barcelona. Ha estat comissari de diverses exposicions, entre les quals destaquen Joan Brossa o la revolta poètica (2001), presentada a la Fundación Joan Miró de Barcelona.