DONES

Del 17 de desembre al 27 de febrer de 2022

Inauguració: divendres, 17 de desembre a les 19h

Organitza: Fundació Iluro

L’exposició presenta un total de trenta-dues obres, principalment pictòriques, d’algunes de les dones que formen part del fons d’art. En aquesta línia, i per  tal d’aconseguir una mirada transversal, es mostren obres de diferents èpoques, temàtiques, tècniques, formats i generacions d’artistes. Aquesta mostra ens permet, doncs, descobrir petites joies del fons d’art de la Fundació. Entre aquestes joies destaquen obres d’artistes reconegudes com Teresa Condeminas o Maria Jesús Solá, entre d’altres.

A la vegada, “Dones” segueix amb la tasca iniciada amb l’exposició “Paisatges”:  posar en valor el fons d’art de la Fundació Iluro i seguir aprofundint en el seu estudi, documentació i difusió. A més, i de la mateixa manera que es va fer amb l’exposició “Paisatges”, esdevindrà una peça clau la dinamització a través de xarxes socials de la difusió de continguts, especialment entrevistes a algunes de les protagonistes de l’exposició. Aquest cop, però, s’enceta una nova línia d’acció: s’inaugura el servei educatiu destinat a escoles i famílies amb una activitat pensada per fer reflexionar entorn el paper de la dona, no només en el món de l’art, sinó també en altres contextos i, posteriorment, fer-ne difusió.

En definitiva, “Dones” vol contribuir al reconeixement de la valuosa tasca que han portat a terme nombroses dones en el món de l’art, una tasca que en moltes ocasions ha quedat invisibilitzada.

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis