• Aquest esdeveniment ja ha passat.

EL RETORN DE LA MISSA

ATENEU
LA RIERA 92
ateneu@fundacioiluro.cat
de dimarts a dissabte de 17.30 a 20.30h
diumenge i festius d’11.30 a 13.30
dilluns tancat (laborables i festius)

dilluns, 21 de novembre a les 19.30h

Organitza: Amics de la Ciutat de Mataró

Clàudia Dubé Oranías, directora d’orquestra i cor de Mataró, formada a Barcelona, Huelva, Roma, Madrid, Asunción i Viena, amb el director internacional Gerardo Estrada Martínez com a mentor.

Ha dirigit l’Orquestra Simfònica Nacional de Paraguay, la Wiener Possymphonie Orchestra, a Viena i l’Orquestra Filarmònica de Pontevedra, d’entre d’altres. Fundadora i directora titular de l’Orquestra de Mataró des de l’any 2015 i de la Opera Pocket Orchestra des de l’any 2021, estrenant Il Trovatore de Giuseppe Verdi a Igualada.

Fundadora, juntament amb la Associació Cultural Crearte, de l’Orquestra Simfònica Solidària de Barcelona, portant la direcció titular i estrenant a nivell espanyol, amb Isabel Pérez Dobarro al piano, el Concert per a piano i orquestra de Clara Schumann al Palau de la Música Catalana, Barcelona.

L’any 2019, guanya el 3r Premi del Concurs Internacional de la “Cumbre  Mundial de directores de orquesta”, a Huelva. Actualment, porta la direcció titular de les orquestres esmentades i també del Cor Madrigalista de Mataró, el Cor Perla de la Habana i la Coral Batec, també de la ciutat.

Aquest any també porta el projecte d’investigació i difusió de la contribució de les dones a la música. En els propers dos anys té diferents projectes en actiu; directora convidada al Campus de El Sistema de Croàcia, a l’agost de 2023 i directora musical de l’acte del Bicentenari del naixement del Mestre Anselm Clavé a l’ Auditori de Barcelona, a l’ abril de 2024.