• Aquest esdeveniment ja ha passat.

EL SUBJECTE DE LES NOVES TECNOLOGIES ALS ULLS DE LA PSICOANÀLISIS

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dijous, 30 de gener a les 19.30h

Organitza: Col·lectiu Psicoanalític del Maresme

El subjecte de les noves tecnologies als ulls de la psicoanàlisi: perquè les noves tecnologies? Invasió? Quin paper juguen quan hi ha un trastorn mental?, a càrrec de Mònica Recio Crespo. Psicòloga Sanitària, Màster en Artteràpia i Mestre d’Educació Especial, Ivon Inés Oviedo, Psicòloga Psicoanalista i Jordi Alcàsser i Micaló. Psicòleg Clínic i Psicoanalista.

La psicoanàlisi s’origina al segle XIX de la mà de Sigmund Freud i passa per diferents moments fins al nostre segle. Tot ha canviat i tot és igual. Però sí que hi ha quelcom que està trastocant les maneres de relacionar-nos. Les noves tecnologies funcionen per a tots els subjectes i a molts nivells.

Com ho fan? Com ho vivim? Com hem canviat? Des de l’experiència clínica i una base eminentment psicoanalítica els ponents parlaran sobre aquest esdeveniment que com una allau ha arribat per quedar-se. Dirigit a mestres, pedagogs, psicòlegs, psicoanalistes, pares i mares, etc.