MANUEL CUSACHS. EL PAS DEL TEMPS 1947-2017

ateneu@fundacioiluro.cat

Del 19 de gener al 4 de març

Inauguració: divendres, 19 de gener a les 19.30h

Organitza: Associació d’Amics de Ca l’Arenas i Direcció de Cultura de l’Ajuntament de Mataró

Fotografies de la inauguració.

L’Associació Amics de Ca l’Arenas ha complert deu anys dedicats a l’art de la ciutat de Mataró, posant especial atenció en el reconeixement a destacats protagonistes que han mantingut i enriquit el nostre panorama artístic i cultural. Manuel Cusachs i Xivillé, Creu de Sant Jordi i acadèmic de les Belles Arts de Sant Jordi per Mataró, és l’artista escollit enguany.

Amb l’exposició Manuel Cusachs. El Pas del Temps 1947-2017, podrem gaudir dels dibuixos, pintures i escultures d’aquest reconegut creador mataroní. Una exposició organitzada amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mataró i la Fundació Iluro.

CONFERÈNCIA

En el marc de l’exposició, el dijous, 8 de febrer a les 19.30 h, es realitzarà la conferència MANUEL CUSACHS: LA MEMÒRIA DEL GEST, a càrrec de l’Il·lustre Sr. Joan Antoni Solans, president de la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Jordi, una conferència-diàleg de Manuel Cusachs i Carles Duarte, poeta i president del CoNCA (Consell Nacional de la Cultura i de les Arts).

VISITES COMENTADES

Cada dimarts a les 19h, s’oferirà als visitants una visita comentada, a càrrec de Maria Cusachs i Pere Pascual, on es podrà gaudir dels dibuixos, pintures i escultures del creador mataroní Manuel Cusachs.

Premsa

Capgròs (18/01/2018)