« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

NOVETATS NORMATIVES: REAL DECRET

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dijous, 24 de gener a les 16.30h

Organitza: UMIVale

Desprès de la publicació del Real Decreto Ley pel qual s’aproven les mesures urgents en l’Ordre Social, umivale desitja convidar-te a aquesta
jornada a on tractarem el conjunt de mesures que afecten a la Seguretat Social, com són: determinació de bases de cotització, nova regulació
de l’àmbit de cobertura en RETA, modificacions en el sistema de sancions e infraccions, entre d’altres.

Comptarem amb l’expert en matèria Antonio Benavides, Inspector de treball i Seguretat Social.

Novetats Normatives i procedimentals en l’ordre sociolaboral:

• La cotització a la Seguretat Social en el 2019: canvis en bases i tipus de cotització. Nova Tarifa d’AT i ET.
  • Altres modificacions en matèria de cotització.
  • Modificacions en l’àmbit del RETA.
  • Beneficis en la cotització dels treballadors per compte propi inclosos en l’àmbit del RETA.
  • La cotització i l’acció protectora en el Sistema Especial de Treballadors de la Llar.
  • Supressió de la modalitat de col·laboració de les empreses en la gestió de la Seguretat Social.
  • Modificacions en l’acció protectora
  • Modificacions d’infraccions i sancions en l’ordre social.
  • Altres modificacions