« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

QUIN ÉS EL PREU DE LA LLIBERTAT?

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dijous, 24 de maig a les 19.30 h

Organitza: ANC Mataró i Òmnium Cultural Mataró-Maresme

Cicle de conferències “Regressió o progrés?”

El propòsit general del cicle és contraposar els problemes que tenim actualment dins de l’estat espanyol amb les possibilitats que podrem tenir com a país lliure, sempre que fem bé les coses.

Cada sessió, una persona de prestigi farà un diagnòstic dels problemes actuals, les seves causes i conseqüències i proposarà en quines direccions podrien anar les solucions efectives.

Quin és el preu de la llibertat?, a càrrec de Julià de Jòdar, escriptor i ex-diputat de la CUP

Tantes disfuncions de l’estat espanyol no poden ser simples errors: a quina finalitat obeeixen? Per què estan disposats a pagar un preu tan alt per retenir-nos?

Què hem de fer per sortir d’una situació que creiem molt injusta? Quin preu estem disposats a pagar per la llibertat?