« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

REGRESSIÓ O PROGRÉS DEMOCRÀTIC?

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dimecres, 13 de juny a les 19.30 h

Organitza: ANC Mataró i Òmnium Cultural Mataró-Maresme

Cicle de conferències “Regressió o progrés?”

El propòsit general del cicle és contraposar els problemes que tenim actualment dins de l’estat espanyol amb les possibilitats que podrem tenir com a país lliure, sempre que fem bé les coses.

Cada sessió, una persona de prestigi farà un diagnòstic dels problemes actuals, les seves causes i conseqüències i proposarà en quines direccions podrien anar les solucions efectives.

REGRESSIÓ O PROGRÉS DEMOCRÀTIC?, a càrrec de Joaquín Urías, professor de Dret Constitucional de la Universitat de Sevilla. Presentat per Toni Valls, president de la junta d’Advocats pels Drets Humans del Maresme.

Quina és actualment la qualitat democràtica de l’estat espanyol? Per què falla la separació de poders? Per què fallen els reguladors? Per què pràcticament no hi ha oposició? Una Catalunya lliure com pot evitar el deteriorament democràtic? Com encarem aquí els problemes actuals de la democràcia a tot el món?