REGRESSIÓ O PROGRÉS ECONÒMIC?

Informació pràctica

Dimecres, 30 de maig

19:30

Sala d'actes

ANC Mataró i Òmnium Cultural Mataró-Maresme

Català

Gratuït

Cicle de conferències “Regressió o progrés?”

El propòsit general del cicle és contraposar els problemes que tenim actualment dins de l’estat espanyol amb les possibilitats que podrem tenir com a país lliure, sempre que fem bé les coses.

Cada sessió, una persona de prestigi farà un diagnòstic dels problemes actuals, les seves causes i conseqüències i proposarà en quines direccions podrien anar les solucions efectives.

Regressió o progrés econòmic?, a càrrec d’Albert Pont, President del Cercle Català de Negocis

Fins a quin punt les dades econòmiques de l’estat espanyol són preocupants? Quines són les principals disfuncions? A on ens poden conduir, seguint per aquesta via?

Què està funcionant bé en l’economia catalana i què no? Què hauríem de fer per millorar-ho? Com podem encarar els reptes del canvi tecnològic i la mundialització? Com podrem garantir la viabilitat de l’estat del benestar