REGRESSIÓ O PROGRÉS MEDIÀTIC?

Informació pràctica

Dimecres, 6 de juny

19:30

Sala d'actes

ANC Mataró i Òmnium Cultural Mataró-Maresme

Català

Gratuït

Cicle de conferències “Regressió o progrés?”

El propòsit general del cicle és contraposar els problemes que tenim actualment dins de l’estat espanyol amb les possibilitats que podrem tenir com a país lliure, sempre que fem bé les coses.

Cada sessió, una persona de prestigi farà un diagnòstic dels problemes actuals, les seves causes i conseqüències i proposarà en quines direccions podrien anar les solucions efectives.

REGRESSIÓ O PROGRÉS MEDIÀTIC?, a càrrec d’​Àlex Gutiérrez, ​periodista del diari ARA

Quines són la qualitat i la credibilitat actuals dels mitjans de comunicació a l’estat espanyol? Quines són les conseqüències de les pressions polítiques? Quines són les característiques actuals del sistema mediàtic català? Què cal millorar i com? Quina relació hauria de mantenir amb el món polític?