• Aquest esdeveniment ja ha passat.

TREBALLA LA CREATIVITAT AMB ELS MÉS PETITS

ATENEU
LA RIERA 92 / BONAIRE 3
ateneu@fundacioiluro.cat
de dimarts a dissabte de 17.30 a 20.30h
diumenge i festius d’11.30 a 13.30
dilluns tancat (laborables i festius)

dissabte, 17 de desembre a les 11h i a les 17.30h

Organitza: Fundació Iluro

El dia 17 de desembre se celebra el FIDA (Fundació Iluro Digital Art), un esdeveniment de creació digital on quatre artistes joves crearan in situ a la Fundació Iluro de Mataró. Però… també volem convidar-vos a treballar la creativitat amb els més petits.

Si tens entre 6 i 12 anys vine el dissabte 17 de desembre a l’Ateneu Centre Cultural i participa d’un taller gratuït de creativitat. Despertem les nostres ments i treiem el nostre artista interior!

El taller, amb una hora i trenta minuts de durada, consta de dues parts. La primera, “Activar. Despertar la teva creativitat”, presenta una sèrie de jocs que ajudaran als nens i a les nenes a treballar el seu pensament creatiu. La segona, “crear. Mostra el teu artista interior”, caldrà que els i les participants escullin una obra d’art de la fundació i la reinterpretin artísticament!