• Aquest esdeveniment ja ha passat.

UNA MIRADA A LA TRANSICIÓ

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dimecres, 19 de febrer a les 19h

Organitza: Fundació Nous Horitzons , Comissions Obreres i En Comú Podem Mataró.

UNA MIRADA A LA TRANSICIÓ, a càrrec de Manuela Carmena Castrillo, exalcaldessa de Madrid

Manuela Carmena, nascuda el 1944, llicenciada en Dret el 1965, era membre  del col·lectiu d’advocats de CCOO l’any 1977 quan hi va haver l’atemptat terrorista que va significar l’assassinat de 5 persones i 4 ferides, perpetrat per pistolers vinculats a Fuerza Nueva. Militant del PCE des del 1965 al 1981. Carmena després va passar a ser jutgessa. Membre de Jueces i juezas para la Democracia. Vocal del Consejo General del Poder Judicial  del 1996 al 2001. El 2015 va encapçalar la candidatura d’Ahora Madrid que va significar que fos alcaldessa de la capital fins al 2019.

La xerrada ens portarà la reflexió d’una protagonista de primera fila de la lluita per les llibertats a Espanya.