VIATGE A LA CIUTAT DE L’INFINIT

LA RIERA 92

Del 30 de setembre al 25 d’octubre de 2020

Organitza: Fundación Vicente Ferrer

La Fundació Vicente Ferrer (FVF) és una organització no governamental de desenvolupament compromesa des de 1969 amb el procés de transformació de les zones rurals a AndhraPradeshi Telangana, al sud-est de l’Índia.
Treballem amb comunitats empobrides i amb col·lectius especialment vulnerables: dones i persones amb discapacitat.

Estem presents a més de 3.600 pobles i donem suport a gairebé 3 milions de persones.

El model de desenvolupament de la FVF a l’Índia coincideix amb el conjunt de propostes globals de l’ONU per assolir els Objectius de Desenvolupament Sostenible l’any 2030.

Exposició elaborada amb motiu del 50 aniversari de la feina a l’Índia, on s’explica el què la Fundació Vicente Ferrer ha assolit des que en Vicenç i l’Anna varen arribar a Anantapur l’any 1969 i coneixent als seus principals protagonistes. Es proposa un viatge en el temps a una realitat llunyana que no deixa indiferent.