VIU LA PASSADA DES DEL BALCÓ DE LA CASA COLL I REGÀS

Informació pràctica

Dijous 27 de juliol

17:00h

Casa Coll i Regàs

Fundació Iluro

Català

Gratuït

T’imagines poder veure La Passada de les Santes des del balcó de la joia modernista de Mataró?

Aquest any et proposem una oportunitat única: una visita exclusiva i en petit format per viure el dia de les Santes d’una manera especial. Descobreix tots els espais més amagats de la Casa Coll i Regàs i gaudeix, des del balcó, de La Passada amb un brindis de Juliana!

Aforament limitat per a 6 persones.

No apta per a persones amb mobilitat reduïda.

Més informació i reserva d’entrades: ESPECIAL SANTES: Viu la Passada des del balcó de la Casa Coll i Regàs – Casa Coll i Regàs (casacolliregas.cat)

Fundació Iluro
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.