« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

X PREMI MONTSE SOLÀ PER A JOVES NATURALISTES

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dijous, 16 de maig a les 18.30h

Organitza: Institut Damià Campeny

LLIURAMENT DE PREMIS

X PREMI MONTSE SOLÀ PER A JOVES NATURALISTES

Acte de lliurament de premis del Concurs per a joves naturalistes Montserrat Solà. Aquest concurs premia estudis, treballs o també propostes encarades a una millora de la qualitat de vida de la ciutat. Poden ser investigacions sobre el medi natural a zones del Maresme i es poden presentar alumnes de la ESO o Batxillerat.

Aquest concurs va néixer l’any 2000 i és amb caràcter biennal. Pretén incentivar l’interès de la comunitat educativa per al foment de la recerca científica entre els joves de Mataró i de la comarca.

Porta el nom d’una entusiasta del coneixement científic i de l’ensenyament i, també, promotora de la secció de ciències del Museu de Mataró: Montse Solà, qui ens va deixar sent directora de l’INS Damià Campeny.

L’acte s’iniciarà amb una conferència a càrrec de la Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM). Estarà amenitzada per un grup musical d’alumnes de l’Institut Damià Campeny i acabarà amb els premiats de les diferents categories.