Bankia contribueix amb 85.000 euros a la Fundació Iluro per a recolzar programes socials i mediambientals al Maresme

27 de febrer de 2020

Bankia contribueix amb 85.000 euros, un 42% més, a la Fundació Iluro per a recolzar programes socials i mediambientals al Maresme

• El conveni contempla la ‘Convocatòria d’Acció Social 2020’, que es posarà en marxa en els pròxims dies, amb l’objectiu de donar suport a projectes que fomentin l’ocupació, el desenvolupament local i que millorin la qualitat de vida de gent gran, persones amb discapacitat, en situació de desocupació i en risc d’exclusió
  • La col·laboració entre totes dues entitats contempla, a més, la posada en marxa d’una convocatòria mediambiental per a impulsar projectes que donin suport a la lluita contra l’emergència climàtica a la comarca
  • L’acord ha estat subscrit pel director corporatiu de la Territorial de Bankia a Catalunya, Miguel Capdevila; la directora de zona Maresme Sud de Bankia, Berta Blancafort; el president de Fundació Iluro, Pere Carles i Subirà, i la directora de la Fundació Iluro, Marta Ibarz

Bankia contribueix a la Fundació Iluro amb 85.000 euros enguany amb l’objectiu de desenvolupar conjuntament projectes socials, mediambientals i culturals a la comarca del Maresme, la qual cosa suposa incrementar en gairebé un 42% la partida que va destinar l’entitat financera en 2019.

L’acord ha estat subscrit, en la seu de la Fundació Iluro a Mataró, pel director corporatiu de la Territorial de Bankia a Catalunya, Miguel Capdevila; la directora de zona Maresme Sud de Bankia, Berta Blancafort; el president de Fundació Iluro, Pere Carles i Subirà, i la directora de Fundació Iluro, Marta Ibarz.

El conveni contempla la posada en marxa en els pròxims dies de la ‘Convocatòria d’Acció Social 2020’ que recolzarà econòmicament projectes d’associacions i entitats socials del Maresme que desenvolupin les seves activitats a la comarca.

Aquesta convocatòria, que se celebrarà per quart any consecutiu, està enfocada al foment de l’ocupació, el desenvolupament local i als projectes d’impacte social a la comarca que contribueixin a millorar la qualitat de vida de persones desocupades, amb discapacitat o en risc d’exclusió social.

Bankia i Fundació Iluro impulsaran, a més, una convocatòria mediambiental per a projectes que donin suport a la lluita contra l’emergència climàtica a la comarca, després de dos anys donant suport a programes mediambientals que han contribuït a millorar en entorn del Maresme.

El director corporatiu de la Territorial de Bankia a Catalunya, Miguel Capdevila, ha assegurat que “la signatura d’aquest acord amb Fundació Iluro posa en relleu el compromís que en Bankia tenim amb la comarca del Maresme i amb el seu teixit associatiu”. “Enguany incrementem en més d’un 40% l’aportació que dediquem a la Fundació amb l’objectiu comú de contribuir al progrés de la comarca a través del nostre suport a activitats de caràcter social, cultural i també mediambiental”, ha subratllat Capdevila.

Per part seva, el president de la Fundació Iluro, Pere Carles i Subirà, ha posat en valor que “la col·laboració de Bankia és una bona oportunitat perquè la Fundació Iluro pugui arribar a més recursos i desenvolupar més activitats a la comarca del Maresme a partir de tres grans línies d’actuació, social, cultural i mediambiental”. “Estem molt contents perquè la relació amb Bankia sempre ha estat molt bona i que va en benefici de la ciutat i de la seva gent”, ha destacat.

Premsa:

Europa Press (27/02/2020)