Bankia dóna suport amb 60.000 euros a programes socials i mediambientals al Maresme junt amb la Fundació Iluro

27 de febrer de 2019

• El conveni contempla la ‘Convocatòria d’acció social 2019’ que es posarà en marxa en els pròxims dies per a finançar projectes concrets de fundacions i associacions de la comarca.
  • L’acord ha estat subscrit pel director de zona Maresme Sud de Bankia, Alfredo Lopera, i el president de Fundació Iluro, Pere Carles i Subirà.
  • L’acord contempla a més la realització de projectes amb impacte mediambiental a la comarca.

Bankia i la Fundació Iluro han subscrit un conveni de col·laboració pel qual l’entitat financera dóna suport amb 60.000 euros a la Fundació per a desenvolupar programes socials i mediambientals a la comarca del Maresme.
L’acord ha estat subscrit en l’oficina central de Bankia a Mataró, pel director de zona Maresme Sud de Bankia, Alfredo Lopera; i el president de Fundació Iluro, Pere Carles i Subirà.

El conveni contempla la posada en marxa en els pròxims dies de la ‘Convocatòria d’acció social 2019’ que recolzarà econòmicament projectes d’associacions i entitats socials del Maresme que desenvolupin les seves activitats a la comarca.

Aquesta convocatòria, que se celebrarà per tercer any consecutiu, està enfocada al foment de l’ocupació, el desenvolupament local i als projectes d’impacte social a la comarca que contribueixin a millorar la qualitat de vida de persones desocupades, amb discapacitat o en risc d’exclusió social.
Bankia i Fundació Iluro impulsaran, a més, un pla de suport a programes mediambientals que contribueixin a millorar en entorn de la comarca del Maresme.