CaixaBank i Fundació Iluro recolzen els projectes socials de 13 associacions de la comarca del Maresme

CABK_Web_tamaño 890x280_Iluro

29 de juny de 2022

• La ‘Convocatòria Social 2022’ recolza amb 45.000 euros 13 programes que tenen com a objectiu: impulsar l’ocupació, el desenvolupament local i donar suport a col·lectius en risc d’exclusió social.
  • Es preveu que les iniciatives socials beneficiïn 1.944 persones.
  • Els projectes recolzats en aquesta edició són un 18% més que el 2021.

CaixaBank i Fundació Iluro donen suport als projectes socials de 13 associacions de la comarca del Maresme que han presentat les seves iniciatives a la ‘Convocatòria Social 2022’. Aquesta edició està dotada amb 45.000 euros.
L’objectiu d’aquesta convocatòria és impulsar l’ocupació, el desenvolupament local i millorar la qualitat de vida de persones amb discapacitat, persones grans i altres col·lectius en risc d’exclusió social.

A l’edició d’enguany s’han presentat un total de 19 entitats del teixit associatiu de la comarca del Maresme, de les quals n’han estat seleccionades 13, fet que suposa un 18% més que a l’edició anterior. Està previst que l’execució dels projectes beneficiï 1.944 persones del territori.

Les entitats beneficiàries d’aquest any són les següents:
➢ Fundació Carta de la Pau dirigida a l’ONU
➢ Fundació Àmbit Prevenció
➢ Fundación Soñar Despierto
➢ Fundació del Maresme Pro Persones amb Disminució Psíquica
➢ Cáritas Interparroquial Mataró
➢ Fundació Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena
➢ Fundación Diagrama Intervención Psicosocial
➢ Assistència i Gestió Integral, FP
➢ Fundación Internacional Miquel Valls contra la Esclerosis Lateral Amiotrófica
➢ Fundació Sant Joaquim
➢ Associació Centre de Formació i Prevenció