CaixaBank i Fundació Iluro reconeixen en un acte a les 13 associacions beneficiàries de la “Convocatòria Social 2022”

28 de setembre de 2022

La convocatòria ha recolzat amb 45.000 euros 13 programes que tenen com a objectiu: impulsar l’ocupació, el desenvolupament local i donar suport a col·lectius en risc d’exclusió social.

CaixaBank i Fundació Iluro reconeixen en un acte celebrat a l’Ateneu Centre Cultural a les 13 associacions de la comarca del Maresme beneficiàries de la “Convocatòria Social 2022”, la qual ha estat dotada amb un import total de 45.000 euros, i amb una previsió que l’execució dels projectes beneficiï un total de 1.969 persones del territori.

L’objectiu d’aquesta convocatòria és impulsar l’ocupació, el desenvolupament local i millorar la qualitat de vida de persones amb discapacitat, persones grans i altres col·lectius en risc d’exclusió social.

L’acte ha estat representat per part de la Fundació Iluro per Antoni Blanch, patró integrant de la Comissió Social de l’entitat, i per la Marta Ibarz, directora, que ha conduït l’acte a través de tres taules socials on les entitats han explicat als assistents l’activitat que desenvolupen en el seu dia a dia i el projecte presentat a la convocatòria.

Per part de CaixaBank, han assistit a l’acte Ramon Soler, director comercial xarxa de CaixaBank a Barcelona província; el Josep Casas, director d’àrea de Negoci de CaixaBank a Mataró-Maresme Centre, i Inés Jiménez, responsable d’Acció Social de la Direcció Territorial de CaixaBank a Barcelona.

L’acte ha gaudit de la interpretació musical de l’Ariadna Rodríguez Masafrets, amb qui la Fundació ha iniciat uns tallers musicals i pedagògics per fer ús de l’art com a revolució personal i col·lectiva.

Finalment, l’acte ha finalitzat amb la intervenció de l’alcalde de Mataró, David Bote, que ha lloat la tasca de CaixaBank i la Fundació Iluro en el territori.

Les entitats beneficiàries d’aquest any són les següents:

• Fundació Carta de la Pau dirigida a l’ONU
• Fundació Àmbit Prevenció