CaixaBank i la Fundació Iluro convoquen ajuts per un import de 45.000 euros per recolzar projectes socials a la comarca del Maresme

CABK_Web_tamaño 890x280_Iluro

20 d’abril de 2022

• Posen en marxa la ‘Convocatòria d’Acció Social 2022’ per donar suport a projectes socials a la comarca del Maresme.
  • Podran presentar-se fins al 10 de maig entitats locals, els projectes dels quals estiguin centrats en el foment de l’ocupació i l’orientació ocupacional, el desenvolupament local, la inclusió social i l’atenció a la dependència i l’accessibilitat.

CaixaBank i Fundació Iluro convoquen ajuts per un import de 45.000 euros per donar suport a projectes socials a la comarca del Maresme. Aquesta convocatòria va dirigida a entitats privades sense ànim de lucre que desenvolupen la seva activitat a la comarca i els projectes de la qual estan centrats en el foment de l’ocupació i l’orientació ocupacional, el desenvolupament local, la inclusió social i l’atenció a la dependència i l’accessibilitat.

Els projectes, que seran recolzats amb una quantia mínima de 2.000 euros i màxima de 8.000 euros, tindran com a beneficiaris persones en risc d’exclusió, en especial, desocupats, gent gran, persones amb discapacitat i refugiats. Les entitats i els projectes seleccionats a la ‘Convocatòria d’Acció Social 2022′ es coneixeran el proper mes de juny.

Les entitats sol·licitants es podran registrar a través de la pàgina web de CaixaBank i Fundació Iluro on podran presentar la seva sol·licitud en línia. El termini de presentació de projectes acaba el proper 10 de maig.

Aquesta convocatòria s’emmarca dins de l’acord de col·laboració entre CaixaBank i la Fundació Iluro, com a part del compromís que mantenen amb les entitats socials de la comarca.