CaixaBank recolza amb 95.000 euros programes socials i mediambientals a Barcelona juntament amb la Fundació Iluro

11 d’abril de 2022

En un acte celebrat a la Direcció Territorial de CaixaBank a Barcelona

• L’acord de col·laboració ha estat subscrit per la directora de la Territorial de CaixaBank a Barcelona, Maria Alsina, i el president de la Fundació Iluro, Pere Carles.
  • El conveni contempla l’arrancada de dues convocatòries anuals d’ajuts per a les associacions de la comarca del Maresme: la ‘Convocatòria social 2022’ i la ‘Convocatòria de Medi ambient 2022’.

CaixaBank recolza amb 95.000 euros la Fundació Iluro amb l’objectiu de donar suport a programes socials i mediambientals, així com activitats socioculturals, desenvolupats per associacions i fundacions de Barcelona que es gestionaran de manera conjunta per ambdues entitats durant el 2022.

Les beneficiàries seran entitats socials que treballen en el suport a col·lectius que es troben en situació de vulnerabilitat, en risc dexclusió, desocupats, persones grans, persones amb discapacitat, immigrants i refugiats; així com associacions dedicades a la protecció del medi ambient en matèria de biodiversitat, economia circular, innovació ambiental i repte demogràfic.

L’acord de col·laboració ha estat signat, en un acte celebrat a la seu de la Direcció Territorial de CaixaBank a Barcelona, per la directora de la Territorial de CaixaBank a Barcelona, Maria Alsina, i el president de la Fundació Iluro, Pere Carles. Per part de la Fundació Iluro ha assistit també la seva directora, Marta Ibarz, i per part de CaixaBank també hi han participat Ramon Soler, director comercial de xarxa de Barcelona Província, i Patricia Trillo, directora del centre d´institucions de Barcelona.

El conveni recull la posada en marxa, al llarg d’aquest any, de diverses accions conjuntes entre les quals destaquen la ‘Convocatòria d’Acció Social 2022’, que donarà suport econòmic a projectes d’associacions amb finalitats socials a la comarca del Maresme; la ‘Convocatòria de Medi ambient 2022’, que seleccionarà projectes que lluiten contra el canvi climàtic; així com programes socioculturals.

La directora territorial de CaixaBank a Barcelona ha destacat que “amb aquest acord es posa de manifest el compromís de CaixaBank amb les entitats socials i mediambientals que treballen per la societat. Al costat de la Fundació Iluro contribuirem al desenvolupament social, econòmic i mediambiental de Barcelona per afrontar els reptes que tenim per davant i que requereixen la nostra implicació conjunta”.

Premsa:

La Veu TV (12/04/2022)