Serveis pedagògics de la Fundació Iluro

20 de juny de 2022

El servei educatiu de la Fundació Iluro, una proposta transversal que dona respostes diverses a necessitats d’alumnes, professorat i famílies.

El proper 28 de juny a les 11h, la Fundació Iluro presenta a l’Ateneu Centre Cultural els nous tallers pedagògics. Una jornada experiencial que convida el professorat i AFAs de les escoles de Mataró.

Des de la Fundació Iluro es treballa per la cultura, la societat i l’esport. En aquesta línia, i amb una voluntat educativa, ha dissenyat pels centres educatius una oferta variada d’activitats que tracten diferents temàtiques.

La Fundació compta amb diversos espais i equipaments que ofereixen activitats educatives i lúdiques que aixopluguen una proposta transversal que dona respostes diverses les necessitats d’alumnes, professorat i famílies.

• L’Espai Laru cobreix la vessant de l’esport, la salut i el benestar amb un ventall d’activitats on les jornades esportives són l’epicentre.
  • La Casa Coll i Regàs que acosta la història, la societat i l’urbanisme local i català. A través d’un dels edificis més importants de Mataró, projectat per Puig i Cadafalch, es presenta “L’obrador d’Iluro”, un espai d’experimentació on desenvolupar activitats de debat, educació i creació per a totes les etapes formatives, des de P3 fins a Batxillerat.
  • El renovat Ateneu Centre Cultural presenta, com a novetat recent, activitats educatives. L’Ateneu acull totes aquelles activitats que tenen a veure amb l’art, la desperta de la creativitat i la capacitat crítica, i les noves tecnologies i la robòtica.

La presentació d’aquestes activitats es portarà a terme al llarg del matí del 28 de juny en una jornada on convida a professors i AFAs dels diversos centres educatius de Mataró.

La jornada convida a conèixer i descobrir els equipaments de la Fundació Iluro i les propostes pedagògiques de cada un d’ells a través d’una programació dinàmica on es podrà experimentar en primera persona amb tots els materials.