#joemquedoacasa

joemquedoacasa

20 de març de 2020

#Joemquedoacasa

Des de la Fundació Iluro estem preparant activitats adreçades a tots els públics amb la finalitat de poder continuar oferint els nostres serveis aquests complicats dies de #joemquedoacasa.

En aquesta pàgina trobareu informació de les activitats, on localitzar-les i com participar-hi. També us recomanem que seguiu la nostra activitat a través de les xarxes socials Facebook, Twitter, Instagram i Youtube (@fundacioiluro).

CASA COLL I REGÀS

• Concurs #joemquedoacasa per conèixer millor la Casa Coll i Regàs. Cada dia pengem a l’Instagram @casacolliregas una pregunta referent a la Casa. Qui obtingui més encerts guanyarà una sessió de l’escape room “El Misteri de la Casa Coll i Regàs”. Us apunteu? Clic aquí
  • Visita virtual a la façana de la Casa Coll i Regàs on podreu descobrir i conèixer més elements d’aquest fabulós edifici modernista de Josep Puig i Cadafalch. La visita està ideada a partir de les preguntes i les respostes del concurs d’Instagram que hem ideat per passar aquests dies de la millor manera. Entra al nostre canal de Youtube per veure els vídeos. Clic aquí
  • Activitat familiar #joemquedoacasa: des de la Casa Coll i Regàs us hem preparat unes fitxes que podeu acolorir amb motius modernistes presents en ella. Clic aquí

BIBLIOTECA

• Les activitats ART TIME arriben a través de les nostres xarxes socials per acompanyar als més petits de la casa. Contes i activitats plàstiques per gaudir i compartir. Clic aquí
  • Els contes EL DIJOUS A LA BIBLIO i EL CONTE DE LA ROTLLANA es poden consultar sense sortir de casa a través del nostre canal de Youtube. Gaudiu i compartiu. Clic aquí

PREMI ILURO

• Saps que tots els llibres de la col·lecció Premi Iluro estan disponibles online? Pots llegir-los i consultar-los. Viu la història de Mataró i la comarca. Clic aquí

FONS ESPECIALS

• Descobrim el Fons d’Imatges de la Fundació Iluro. Cada dia a l’Instagram @fundacioiluro pugem una fotografia del nostre fons, tot fent un viatge en el temps i per la Mataró actual sense haver de sortir de casa. Clic aquí

ESPAI LARU

• Els nostres monitors no s’aturen! Rutines d’exercicis de pilates terra i tonificació! Podeu realitzar aquestes rutines diversos dies a la setmana per millorar la postura corporal, l’equilibri i la flexibilitat i enfortir la musculatura general del cos! Clic aquí

Gràcies per la vostra comprensió, responsabilitat i col·laboració.