Jornada de presentació del serveis pedagògics de la Fundació Iluro

1 de juliol de 2022

El servei educatiu de la Fundació Iluro, una proposta transversal que dona respostes diverses a necessitats d’alumnes, professors i famílies.

El passat 28 de juny, la Fundació Iluro va presentar el seus serveis educatius a l’Ateneu Centre Cultural. A la jornada hi van assistir professors i professores de diferents escoles de Mataró que van poder veure, gaudir i experimentar de totes les propostes pedagògiques que s’ofereixen des dels diferents equipaments de la Fundació:

• La Casa Coll i Regàs va presentar la seva oferta educativa, una oferta que parla de la història, la societat i l’urbanisme local i català a través d’un dels edificis més importants de Mataró, projectat per Josep Puig i Cadafalch. Les propostes educatives d’aquest equipament engloben totes les etapes formatives, des de P3 fins a Batxillerat.
  • L’Espai Laru cobreix la vessant de l’esport, la salut i el benestar amb un ventall d’activitats on les jornades esportives en són l’epicentre.
  • L’Ateneu Centre Cultural és l’espai més jove i, per tant, l’espai que concentra l’oferta educativa més recent. L’Ateneu acull totes aquelles activitats que tenen a veure amb l’art, la desperta de la creativitat i la capacitat crítica, i les noves tecnologies i la robòtica.

Tenir aquests tres equipaments que treballen des de vessants tant diverses del coneixement permet a la Fundació Iluro oferir activitats educatives i lúdiques que aixopluguin una proposta transversal que dona respostes diverses a les necessitats de l’alumnat, professorat i famílies.

A través d’una jornada diferent basada en la voluntat de generar noves experiències, s’ha convidat als professors i professores a experimentar i conèixer en primera persona les activitats i els materials que s’empren en totes elles. Amb una programació dinàmica i diferent al que estem acostumats.

Premsa:

Mataró Audiovisual (07/07/2022)