La Biblioteca Popular de la Fundació Iluro comença els treballs previs a les obres d’adequació de la nova biblioteca

Des del dia 3 de setembre l’accés a la biblioteca serà des del carrer d’en Pujol i es continuaran oferint els mateixos serveis i horaris que es donen actualment

El dilluns dia 3 de setembre comencen els treballs previs a les obres d’adequació de la Biblioteca Popular de la Fundació Iluro.

Es redistribuiran els espais actuals per afectar el mínim possible l’activitat.

L’entrada única a l’equipament serà des del carrer d’en Pujol, que mantindrà els serveis de sala d’estudi i espais infantils i juvenils. També es permetrà accedir des del mateix carrer d’en Pujol a l’actual zona de lectura de diaris, les sales de grup i l’espai d’informàtica, situats al primer pis.

Durant els 6 mesos que es preveu que durin les obres, la Biblioteca Popular de la Fundació Iluro mantindrà els horaris actuals i els mateixos serveis que es donen actualment. Com a millora es millorarà el rendiment de la connexió wi-fi.

Fundació Iluro
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.