La Casa Coll i Regàs acull l’acte de lliurament dels ajuts socials i culturals que atorga la Fundació Iluro per aquest any 2018

19 de juliol de 2018

• La Fundació Iluro recolza 7 projectes de Mataró i el Maresme amb 35.000 euros, amb l’objectiu d’impulsar accions socials per a persones en risc d’exclusió i contribuir amb la cultura històrica de la ciutat.
  • Les entitats seleccionades rebran l’ajut econòmic en un acte que se celebrarà el dilluns 23 de juliol a les 13h a la Casa Coll i Regàs.

La Casa Coll i Regàs acull l’acte de lliurament dels ajuts propis que atorga la Fundació Iluro per aquest any 2018, el dilluns dia 23 de juliol a les 13h.

Els ajuts de la Fundació Iluro tenen com a objectiu ajudar a projectes de suport a les famílies i atenció a les seves necessitats bàsiques de salut, educació i alimentació; la integració social de col·lectius d’immigrants i ètnies en risc d’exclusió a través de projectes educatius o la formació ocupacional, entre d’altres.

S’han seleccionat 7 projectes dels quals s’ha valorat la seva qualitat, la utilitat social i/o cultural, tenint en compte aspectes com l’experiència en el sector i l’impacte generat al territori. L’import total dels ajuts per aquest any és de 35.000 euros.

Enguany les entitats que rebran l’ajut de la Fundació Iluro són:

La Fundació Iluro segueix anualment atorgant ajuts econòmics i ho complementa amb altres accions com la cessió d’espais propis, els voluntariats culturals a través de 7 projectes, o la contractació responsable dels serveis de neteja dels seus espais.