Liceu al Territori i la Fundació Iluro us porten a veure Turandot de Puccini

5 de setembre de 2019

L’obra representada serà ‘Turandot’ de Giacomo Puccini, el dimarts 22 d’octubre, en el marc del programa social ‘Liceu al Territori’

————-

La Fundació Iluro organitza per quart any consecutiu una visita al Gran Teatre del Liceu de Barcelona. En el marc del programa Liceu al Territori l’obra representada serà Turandot, de Giacomo Puccini, el dimarts 22 d’octubre a les 20 h.

Liceu al Territori forma part del projecte social del Liceu en l’afany del Teatre per popularitzar l’òpera i ajudar al públic a desprendre’s d’idees preconcebudes sobre el gènere, tot animant-los a gaudir de la seva màgia d’una forma distesa i atractiva.

Sota el títol La Fundació Iluro va al Liceu. Ens acompanyes? els visitants podran gaudir d’un preu especial del 40% de descompte sobre PVP, amb entrades amb el 100% de visibilitat, i el viatge d’anada i tornada en autocar des de la plaça de les Tereses de Mataró.

El dimecres 2 d’octubre a les 19 h, a la Sala d’Actes de la Fundació Iluro, es realitzarà una sessió explicativa sobre Turandot, a càrrec de l’historiador i divulgador musical Pol Avinyó, per conèixer-la d’una manera planera i menys acadèmica, i gaudir-la sense perdre cap detall.

Tres enigmes desvetllats per un príncep sense nom: l’esperança, la sang i Turandot. Un espectacle visualment fascinant en la seva concepció escenogràfica i amb un vestuari espectacular, en què la llum juga un paper fonamental al servei d’una òpera tardoverista i innovadora en molts aspectes.

Aquesta acció forma part d’lluro Social, el programa d’activitats socials de la Fundació Iluro.

Més informació i reserva d’entrades (fins a exhaurir localitats) al telèfon 937908474 o a liceu@fundacioiluro.cat.