VOLUNTARIAT

CLOENDA DE VOLUNTARIAT 2019

Fotografies de l’acte

La Fundació Iluro ha celebrat l’acte de cloenda dels projectes de voluntariat cultural que es realitzen a la Biblioteca Popular des de fa 5 anys. Aquest any s’han realitzat set projectes: LECXIT, Viatgers Intrèpids, Companys de Viatge, dimecresalesonze, Agilitza la teva ment, Club de lectura de novel·la negra i dimecresalescinc.

La Fundació Iluro a través de la directora de l’entitat, Marta Ibarz, ha agraït la dedicació dels voluntaris i ha transmès la satisfacció que té la fundació donant visibilitat a aquesta gran tasca dels voluntariats.

Aquest any, va protagonitzar la cloenda l’Isaac Compañó, que és cap del departament de voluntariat i escola de formació de Càritas Diocesana de Barcelona, amb més de 15 anys de trajectòria professional dedicant-se a les àrees de gent gran, infància i adolescència i atenció social. Durant la seva intervenció, l’Isaac emocionà als assistents amb les seves experiències en el món del voluntariat que, com ell anomena, és una gran família.

Durant l’acte, s’han presentat un per un tots els projectes a càrrec dels voluntaris que coordinen les sessions, explicant les vivències de tot el curs. Els infants que han treballat la lectura en el projecte Lecxit, també han protagonitzat la lectura del llibre ‘Imagina’t un món’, ideal per la cloenda del curs.

MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS VOLUNTARIS I ENTITATS QUE HAN COL·LABORAT ENGUANY A SEGUIR PORTANT ENDAVANT AQUEST PROJECTE.