VOLUNTARIAT

CLOENDA DE VOLUNTARIAT 2020

Un any més, la Fundació Iluro ha volgut celebrar la cloenda dels projectes de voluntariat de cultura i art que es realitzen a la Biblioteca Popular des de fa 6 anys. Aquest any, tot i l’excepcionalitat, els voluntaris i assistents han volgut deixar constància a través d’un vídeo on es presenten els set projectes: LECXIT, Viatgers Intrèpids, Companys de Viatge, dimecresalesonze, Agilitza la teva ment, Club de lectura de novel·la negra i dimecresalescinc.

La Fundació Iluro a través de la directora de l’entitat, Marta Ibarz, i la coordinadora del voluntariat, Mireia Vall, han agraït la dedicació de les 15 persones que regalen el seu temps i el seu coneixement, i han transmès la satisfacció que té la fundació donant visibilitat a aquesta gran tasca dels voluntariats.

També s’ha volgut donar un especial agraïment a les entitats mataronines que deriven a les persones que hi participen en els diferents projectes: Fundació el Maresme, Escola Balmes i el Servei d’Oncologia de l’Hospital de Mataró.

MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS VOLUNTARIS I ENTITATS QUE HAN COL·LABORAT ENGUANY A SEGUIR PORTANT ENDAVANT AQUEST PROJECTE.