« All Esdeveniments

del 17 de maig al 2 de juny de 2019

Inauguració: divendres, 17 de maig a les 19h

Organitza: Club Hoquei Mataró

Per sempre, el dia 19 d’abril de 2009 serà un dia històric per l’esport de la nostra ciutat.

Aquests van ser els titulars fa 10 anys sobre l’èpica victòria a la final de la Copa CERS d’hoquei patins.

Enguany, celebrem l’efemèride amb una exposició que pretén un ser un recorregut fotogràfic, visual i icònic de la història d’aquella victòria, d’aquell equip, d’aquella temporada i que va fer que un equip mataroní,  portés el primer títol europeu a la ciutat.

Si bé el 17 de maig s’inaugurarà l’exposició a les 19h, els dies 24 i 31 de maig tindrà lloc a partir de les 18.30h, conferències que debatran i abordaran els reptes actuals per l’hoquei patins i els clubs, aspectes de medicina esportiva i quins son els factors d’èxit esportiu que envolten a un jugador/a.

Les conferències es duran a terme per professionals amb gran experiència federativa nacional i internacional, així com professionals de la medicina i coaching personal.