« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

CONCERT DE NADAL

LA RIERA 92

divendres, 21 de desembre a les 20.30h

Organitza: Fundació Iluro

Fotografies de l’acte.

CONCERT DE NADAL

L’Ateneu de la Fundació Iluro es vesteix de Nadal per oferir una gala lírica a càrrec del tenor mataroní JOSEP FADÓ acompanyat de la pianista russa OLGA KOBEKINA.

La gala estarà dividida en tres parts inspirades en un entorn modernista de finals del segle XIX i principis del XX, així com una selecció de músiques nadalenques.

A Josep Fadó, se l’ha qualificat de molt competent, ja de debutant; se l’ha distingit amb altres intèrprets; s’ha destacat el seu excel·lent timbre i valentia i s’ha definit la seva veu com a poderosa i commovedora.

Olga Kobekina destaca en una trajectòria com intèrpret que inclou concerts a Rússia, Corea, Polònia, França, Cuba i nombroses ciutats del territori., així com enregistraments per a ràdio i televisió.

• A l’entorn del modernisme
  • Coetanis del modernisme
  • Cançons nadalenques

(Durada aproximada 70 minuts sense pausa)