Festival Nosaltres: ”Repic”

Informació pràctica

Dissabte 9 de maig

a les 17h

Ateneu Centre Cultural

Fundació Iluro

Català

Gratuït

Assaig obert del projecte guanyador de la Beca Fundació Iluro de suport a la creació, producció i exhibició d’un projecte escènic de petit format del Festival Nosaltres: ”Repic”, una creació de la Cia. Radicel·la.

Repic proposa una relectura contemporània del repicar que es duu a terme en moltes danses d’arrel i el diàleg amb objectes i instruments. Convertint-les en un patrimoni viu que genera nous llenguatges escènics i connecta tradició i creació. El so es transforma en moviment i el ritme articula els intèrprets.

Què és un assaig obert?

Un assaig obert és una petita mostra del procés de creació d’una proposta artística. Serveix a les persones creadores per a provar com queda davant del públic i fer correccions i modificacions en funció de la resposta dels assistents. L’activitat començarà amb la mostra d’un fragment de l’espectacle i després hi haurà un torn obert de paraula perquè el públic pugui donar la seva opinió.

No busquem una gran quantitat de públic, sinó que el que vingui ho faci amb la predisposició d’obrir els ulls i les orelles i poder donar un feedback significatiu a les creadores.

Amb el suport i la col·laboració de: Fundació Iluro: Entitat impulsora de la Beca de suport a la creació, que fa possible el desenvolupament i la recerca artística de projectes com «Repic» a la nostra ciutat.

Entrada Lliure

Coproducció: Fira Mediterrània de Manresa, La Unió Santcugatenca , Centre Coreogràfic Canal i Festival Nosaltres

Residències: Esbart Sant Cugat, Centre Moral d’Arenys de Munt i Esbart Manresà

Fundació Iluro
Resumen de privacidad

Esta web utiliza cookies para que podamos ofrecerte la mejor experiencia de usuario posible. La información de las cookies se almacena en tu navegador y realiza funciones tales como reconocerte cuando vuelves a nuestra web o ayudar a nuestro equipo a comprender qué secciones de la web encuentras más interesantes y útiles.